poniedziałek, 15 października 2012

Witam Was :)


Wszyscy kochamy promocje i zniżki. Nic innego nie przyciąga nas do supermarketów. A gdzie jeszcze szukamy obniżek, kiedy nie mamy czasu? Oczywiście w Internecie!

A skoro jest popyt to i znajdzie się podaż. Można zaobserwować wzrost ilość serwisów proponujących atrakcje, markowe i oryginalne towary po bardzo niskich cenach (np. końcówki kolekcji, wyprzedaż outletów). Już nie trzeba przeglądać dziesiątek rajek, żeby znaleźć wymarzoną bluzkę. Wystarczy zalogować się na wybranym przez siebie portalu z kawą w ręku (lub herbatą :) ).

Duża popularnością cieszą się zakupy grupowe. Sama korzystałam z kilku i na pewno podzielę się tymi doświadczeniami z wami. Bywało różnie. Raz lepiej, raz gorzej. Ale zawsze udawało mi się osiągnąć, to co chciałam. Przyglądałam się nie tylko samemu serwisowi, ale także obsłudze i regulaminowi. Czyli wszystkiemu co najważniejsze do każdego klienta.

Będę porównywać kilka sklepów, z których już korzystałam. 

Zapraszam do śledzenia i czytania mojego bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz